ЧЗВ

1. Какво е абстрактно изкуство?

Абстрактното изкуство е стил на изкуството, който не се опитва да представи точно изобразяване на визуалната реалност. Вместо това, той използва форми, цветове, форми и жестове, за да постигне своя ефект. Често се характеризира със своя нерепрезентативен или необективен характер.

2. Какви продукти предлагате?

Ние сме специализирани в продажбата на продукти за абстрактно изкуство, включително „Abstract Allure Canvas“ и „Abstract Allure Poster“. Тези продукти се отличават с визуално завладяващ и загадъчен дизайн, който ще добави нотка на привлекателност към всяко пространство.

3. Как мога да поискам връщане?

Ако искате да поискате връщане, моля свържете се с нас наsupport@doboxo.com . Нашият екип за поддръжка ще ви предостави необходимите инструкции и обратен адрес. Моля, имайте предвид, че връщането трябва да бъде заявено в рамките на 30 дни след получаване на вашия артикул.

4. Каква е вашата политика за връщане?

Имаме 30-дневна политика за връщане. За да отговаря на условията за връщане, артикулът трябва да бъде в същото състояние, както когато сте го получили, неупотребяван или неизползван, с етикети и в оригиналната си опаковка. Моля, вижте нашата политика за възстановяване на средства за повече подробности.

5. Мога ли да върна персонализирани артикули?

За съжаление не приемаме връщане на персонализирани артикули. Тези артикули са направени по поръчка и не могат да бъдат препродавани. Въпреки това, ако има проблем с качеството или ако получите грешен персонализиран артикул, моля, свържете се с нас и ние ще го поправим.

6. Колко време отнема възстановяването на сумата?

След като получим и проверим вашето връщане, ще ви уведомим за статуса на одобрение. Ако бъде одобрено, възстановяването ще бъде обработено в рамките на 10 работни дни и ще бъде кредитирано обратно към първоначалния ви метод на плащане. Моля, имайте предвид, че може да отнеме допълнително време на вашата банка или компания за кредитна карта, за да обработи възстановяването.

7. Предлагате ли размяна?

В момента не предлагаме директен обмен. Най-бързият начин да получите желания артикул е да върнете оригиналния артикул и да направите отделна покупка за новия артикул.

8. Какво ще стане, ако артикулът ми пристигне повреден или дефектен?

Ако вашият артикул пристигне повреден, дефектен или ако получите грешен артикул, моля, свържете се с нас незабавно. Ние ще оценим проблема и ще го коригираме, като предоставим замяна или възстановим сумата.

9. Мога ли да върна артикули от разпродажба или подаръчни карти?

За съжаление не приемаме връщане на артикули за разпродажба или карти за подарък. Всички артикули за продажба и карти за подаръци са окончателна продажба и не могат да бъдат възстановени или заменени.

10. Какво става, ако се намирам в Европейския съюз?

Ако се намирате в Европейския съюз, имате право да анулирате или върнете поръчката си в рамките на 14 дни, по каквато и да е причина и без обосновка. Моля, уверете се, че артикулът е в същото състояние, както когато сте го получили, не е използван или не е използван, с етикети и в оригиналната си опаковка. Ще трябва също да предоставите разписка или доказателство за покупка.

Политика за възстановяване на средства

Имаме 30-дневна политика за връщане, което означава, че имате 30 дни след получаване на вашия артикул, за да поискате връщане.

За да отговаря на условията за връщане, вашият артикул трябва да бъде в същото състояние, в което сте го получили, неупотребяван или неизползван, с етикети и в оригиналната си опаковка. Ще ви е необходима и разписка или доказателство за покупка.

За да започнете връщане, можете да се свържете с нас наsupport@doboxo.com . Моля, имайте предвид, че адресът за връщане ще ви бъде предоставен, след като се свържете с нашия екип за поддръжка.

Ако връщането ви бъде прието, ще ви изпратим етикет за обратна доставка, както и инструкции как и къде да изпратите